خرید بک لینک

 



پست‌های مبتنی بر مصاحبه، تخصص کارشناسان موضوع را به اشتراک می‌گذارند تا بتوان موضوعات را به طور کامل بررسی کرد.  خرید بک لینک پست های مصاحبه، بک لینک ها را جذب می کنند، زیرا اعتبار وبلاگ شما را با قابل اعتماد جلوه دادن آن برای سایت های دیگر افزایش می دهند.

وب‌سایت First Round Capital دارای محتوای زیادی در مورد شرکت‌های استارت‌آپ فناوری است—آن‌ها مرتباً با بنیان‌گذاران و رهبران صنعت مصاحبه می‌کنند تا راز موفقیت خود را دریابند. پست آنها در مورد استراتژی راه اندازی Slack ، بر اساس مصاحبه با بنیانگذار استوارت باترفیلد، در مجموع 2243 بک لینک از سایت هایی مانند Fast Company ، Medium و Entrepreneur به دست آورد.

در پست Medium، آنها به مقاله First Round Capital به عنوان «حتماً خواندنی» اشاره می‌کنند که آن را به عنوان محتوای باکیفیتی که از Medium می‌آید علامت‌گذاری می‌کند. نویسندگان سایر وبلاگ‌ها مجبورند روی آن کلیک کنند، بخوانند و احتمالاً در محتوای خود به آن پیوند دهند.

پست کارآفرین بررسی می‌کند که چرا برخی از ایده‌های استارت‌آپ موفق‌تر از دیگران هستند و هفت شرکت را فهرست می‌کند. بخشی برای Slack و پیوندی به مقاله First Round Capital وجود دارد، زیرا به توسعه محصول اشاره می کند.

شرکت Fast پا را فراتر گذاشت و مقاله کامل را (با اجازه) در سایت خود بازنشر کرد و در پایان به مقاله اصلی لینک داد.

Comments

Popular posts from this blog

خرید لایسنس نود 32

Trading indicator