خرید اشتراک vmess

 دسترسی از راه دور

VPN دسترسی از راه دور یک اتصال رمزگذاری شده موقت بین مرکز داده کسب و کار و دستگاه کاربر است . فقط زمانی فعال می شود که کاربر آن را فعال کند. در غیر این صورت لینک دائمی ندارد. کسب‌وکارها عمدتاً از این نوع برای دسترسی ایمن به برنامه‌ها و داده‌ها در یک مرکز مرکزی از طریق یک تونل VPN استفاده می‌کنند . می توانید آن را به عنوان یک اتصال خرید اشتراک vmess در نظر بگیرید که یک مسیر امن از دستگاه شما برای دسترسی به اسناد حساس یا مواد شرکت از طرف دیگر ایجاد می کند.



V2Ray از VMess برای ایجاد ارتباط بین کلاینت ها و سرورها استفاده می کند. هنگامی که یک کلاینت می خواهد به یک سرور متصل شود، درخواستی را با استفاده از پروتکل VMess به سرور ارسال می کند. سپس سرور با یک پیکربندی منحصر به فرد پاسخ می دهد که مشتری می تواند از آن برای ایجاد یک اتصال امن استفاده کند. این پیکربندی شامل روش رمزگذاری، روش احراز هویت و سایر تنظیمات است.

هنگامی که مشتری پیکربندی را دریافت کرد، می تواند از آن برای برقراری ارتباط با سرور استفاده کند. اتصال با استفاده از روش رمزگذاری مشخص شده کد کانفیگ v2rayng می شود و از روش احراز هویت برای تأیید هویت مشتری و سرور استفاده می شود.

Comments

Popular posts from this blog

خرید لایسنس نود 32

Trading indicator