اخذ ویزای کانادا

 


اولا و مهمتر از همه، ویزای توریستیبه شما اجازه ورود به کانادا را می دهد. پس از ورود به کانادا، ویزای بازدیدکننده شما به شما وضعیت قانونی موقتی می دهد اخذ ویزای کانادا تا در هر جایی که می خواهید در کانادا زندگی کنید یا سفر کنید. البته به خاطر داشته باشید که این وضعیت موقتی است. ویزای توریستیرا می توان برای دوره های حداکثر شش ماهه صادر کرد. مدت اعتبار دقیق ویزای شما توسط افسری که ویزا را صادر می کند تعیین می شود. پس از اتمام دوره اعتبار، ویزای شما منقضی می شود و وضعیت قانونی خود را به عنوان یک توریستیدر کانادا از دست خواهید داد.

برای تمدید اقامت خود در کانادا اقدام کنید

ویزای توریستیحداکثر تا شش ماه صادر می شود. با این حال، اگر می خواهید اقامت خود را بیش از مدت اعتبار اولیه ویزای خود تمدید کنید، می توانید برای تمدید درخواست دهید. صدور یا عدم صدور تمدید و مدت اعتبار تمدید به صلاحدید افسر مهاجرت است که درخواست شما را بررسی می کند.
انجام فعالیت های تجاری

در حالی که به طور کلی برای کار در کانادا به مجوز کار نیاز دارید، می توانید برخی از فعالیت های تجاری را در حین ویزای توریستیانجام دهید، البته تا زمانی که مستقیماً وارد بازار کار کانادا نشوید. به عنوان مثال، شما می توانید:

Comments

Popular posts from this blog

خرید لایسنس نود 32

Trading indicator