قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

 
در این مقاله، ما در مورد این موضوع مهم بحث می کنیم و لیستی از مشکلات احتمالی که ممکن است در این مسیر با آنها مواجه شوید را به شما ارائه می دهیم. پس از ذکر آن مشکلات، ما همچنین چند راه حل طبیعی ارائه می دهیم که می توانید امتحان کنید.
رابطه جنسی و احساسات از نظر بیولوژیکی عمیقاً مرتبط هستند. بنابراین، اگر بعد از هم آغوشی بعد از رابطه جنسی، قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی احساس ارتباط بیشتری با شریک خود داشتید، دلیلی برای آن وجود دارد. اکسی توسین در حال انتشار است، یک نوروپپتید که پیوند اجتماعی و احساس اعتماد و صمیمیت را تقویت می کند. می توانید بگویید که به دلایل زیادی، داشتن رابطه جنسی با شریک زندگی تان به این رابطه کمک می کند. این بدان معنا نیست که رابطه جنسی لازمه روابط است، اما قطعا کمک خواهد کرد.
چگونه به یک سالم رابطه نظر می رسد؟

رابطه جنسی و روابط به دلایل بالا عمیقاً با یکدیگر مرتبط هستند. اما رابطه جنسی اجباری نیست. تخمین زده می شود که 15 تا 20 درصد رابطه به فعالیت جنسی بستگی دارد (2). اما 80 تا 85 درصد باقی مانده است که به عناصر رمانتیک و زندگی روزمره بستگی دارد. روابط در طول زمان تغییر می کند و فعالیت جنسی نیز تغییر می کند. با این حال، در بیشتر موارد، شما انتظار دارید که رفتار جنسی فعال را در یک زوج سالم، به ویژه در یک فرد جوان، پیدا کنید.

Comments

Popular posts from this blog

خرید لایسنس نود 32

Trading indicator