با این حال، می توانید با رنگ های پر جنب و جوش ( FreshLook Colors برای این کار ایده آل هستند)، مانند بنفش یا آمیتیست خرید لنز رنگی ارزان  ، آبی و سبز آزمایش کنید. برای کسانی که رنگ پوست زیتونی یا تیره دارند، رنگ چشم روشن تر می تواند جلوه ای چشمگیر برای ظاهری خنک و درخشان داشته باشد که به شما کمک می کند متمایز شوید.

لنزهای رنگی سفارشی

گزینه‌های زیادی برای کسانی که می‌خواهند ظاهری منحصر به فرد داشته باشند، وجود دارد، بسیاری از تولیدکنندگان عینک، لنزهای رنگی سفارشی (که از Vision Direct در دسترس نیستند) برای کسانی که نسخه‌ای و بدون نسخه استفاده می‌کنند، طراحی می‌کنند.

اینها را می توان با استفاده از طیفی از رنگ های مختلف که در درجات مختلفی از جنب و جوش ترکیب شده اند برای جلوه ای ظریف  خرید لنز چشم ایجاد کرد. لنزهای لنز چشم رنگی رنگی سفارشی نیز اغلب تا حدی شفاف هستند که به آنها اجازه می دهد ظاهری بسیار طبیعی داشته باشند.

لنزهای سفارشی مزایای غیر آرایشی نیز دارند. به عنوان مثال، اگر در گذشته آسیب چشمی دیده‌اید یا نقص چشمی مادرزادی دارید، تماس‌های رنگی سفارشی می‌توانند به پوشاندن آن‌ها و ایجاد ظاهر مردمک سالم کمک کنند.

Comments

Popular posts from this blog

خرید لایسنس نود 32

Trading indicator