یک جاروبرقی گرد و غبار و زباله های مضر را از هر گوشه ای از خانه شما پاک می کند   جاروبرقی پارس خزر و آن را عاری از گرد و غبار و کثیفی می کند. از آنجایی که جاروبرقی های زیادی با قیمت های مختلف در بازار موجود است، انتخاب جاروبرقی مناسب برای شما می تواند گیج کننده باشد. طیف گسترده ای از جاروبرقی های لوپز با قیمتی مقرون به صرفه در بازار موجود است و بر اساس نیاز شما ساخته شده است. با این حال، هنگام خرید جاروبرقی باید به چند نکته توجه کرد. بنابراین، در زیر عوامل اصلی که باید در هنگام خرید جاروبرقی در نظر بگیرید آورده شده است.  The importance of buying a vacuum cleaner
چه نوع کفپوشی دارید؟

احتمالاً واضح ترین آن این است که آیا شما عمدتاً موکت، کف سخت، یا ترکیبی نسبتاً یکنواخت از هر دو دارید. به طور کلی برای خانه هایی با فرش زیاد به خصوص در فضاهای بزرگ جاروبرقی سطلی انتخاب خوبی است. با این حال، اگر ترجیح شخصی شما به سمت جاروبرقی به سبک موشکی گرایش دارد، چند انتخاب عالی در دسترس است. باید مطمئن شوید که دارای یک نازل کف با برس موتوری و گزینه های تنظیم ارتفاع برای فرش های پرز مختلف است.
اهمیت فیلترهای هپا چیست؟

این یک سوال کلیدی است که باید در نظر گرفت زیرا به طور متوسط ​​حدود 90٪ از زمان خود را در داخل خانه می گذرانیم که در آن آلاینده ها می توانند 2 تا 5 برابر بیشتر از غلظت معمولی در هوای آزاد باشند. اگر شما یا یکی از اعضای خانواده آسم یا آلرژی دارید، به این موضوع فکر کنید. یک جاروبرقی که دارای فیلتر HEPA است می تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخل خانه شما داشته باشد. پس انتخاب جاروبرقی دارای فیلتر هپا در هنگام خرید جاروبرقی بسیار مهم است.
 

Comments

Popular posts from this blog

خرید لایسنس نود 32

Trading indicator