بلیط هواپیما تهران ارزان


گارمین می گوید هواپیماهای دیگر از سیستم autoland استفاده خواهند کرد و پلتفرم های جدید را در اوایل سال آینده معرفی خواهند کرد.

TBM 940 Daher همچنین دارای عرشه پرواز یکپارچه G3000 و سیستم خودکار دریچه گاز گارمین است و سازنده هواپیما فرانسوی می گوید بلیط هواپیما تهران تبریز که سیستم اتولند اضطراری را برای موتورهای توربوپراپ تک موتوره اتخاذ خواهد کرد.

معاون ارشد واحد تجارت هواپیما Daher می‌گوید: «ما باید راه‌حل را مهندسی کنیم، همانطور که همیشه در گذشته انجام داده‌ایم، و این کمی زمان بیشتری می‌برد. با این حال، برنامه ما این خواهد بود که پس از اجرای کامل عملکرد درخواستی Daher، آن را برای بازسازی در هواپیماهای تولید قبلی TBM 940 ارائه کنیم.

قابلیت autoland در نهایت می‌تواند برای هواپیماهایی که از سایر عرشه‌های پرواز یکپارچه گارمین مانند سری G1000 استفاده می‌کنند، تطبیق داده شود، که می‌تواند بازار بالقوه بزرگی را باز کند. این شرکت می‌گوید: «دلیلی وجود ندارد که نتوانیم autoland را با سایر هواپیماهای مجهز به عرشه پرواز یکپارچه گارمین ادغام کنیم، اما در حال حاضر روی G3000 تمرکز می‌کنیم.
    ذخیره مقاله

توسعه دهنده کشتی های هوایی در بریتانیا، خودروهای هوایی هیبریدی (HAV) در آستانه پیشبرد برنامه Airlander خود به فاز تولید خود بلیط هواپیما تهران مشهد ، پس از یک برنامه موفقیت آمیز بودجه است.


ما می دانیم که سه هواپیمای اول ما قرار است به کجا بروند. تام گراندی، مدیر اجرایی، می‌گوید: «آنها برای مشتریان فردی رزرو می‌شوند.این شرکت اخیراً یک فعالیت قرارداد اشتراک سهام 200 میلیون دلاری انجام داده است که به گفته گراندی به آن امکان می دهد "سه هواپیمای اول را وارد بازار کند و در بخش مسافرت اجاره کند". HAV نسخه مسافرتی لوکس Airlander 10 خود را در نمایشگاه هوایی Farnborough در سال 2018 عرضه کرد.

HAV هنوز مکان خط تولید خود در بریتانیا را اعلام نکرده است که قرار است حداقل 12 هواپیما در سال تکمیل شود. هواپیمای استاندارد تولیدی Airlander 10 قرار است در سال 2023 پرواز کند و از موتورهای احتراقی نیرو می گیرد و سه هواپیمای اولیه مشتری نیز در طول کمپین صدور گواهینامه نوع برنامه مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

برای عملیات نقطه به نقطه مسافران، HAV ایرلندر 10 خود را در طرحی با 100 صندلی پیشنهاد می کند، که گراندی آن را به عنوان منطبق بر ظرفیت "نقطه شیرین" توصیف می کند. وی با اشاره به اینکه 70 درصد خدمات جت منطقه ای اروپا بخش هایی با طول کمتر از 200 نانومتر (370 کیلومتر) را انجام می دهند، می افزاید: "ما امروز از نظر هزینه رقابتی هستیم."

HAV ادعا می کند که پس از مجهز شدن به موتورهای هیبریدی-الکتریکی از سال 2025، Airlander تنها 10 درصد از انتشار کربن یک هواپیمای معمولی را تولید خواهد کرد. انتظار می‌رود عملیات تمام الکتریکی ظرف پنج سال دیگر از آن زمان آغاز شود.

Comments

Popular posts from this blog

Trading indicator

خرید لایسنس نود 32